تبدیل پنجره لولایی به پنجره تک حالته

تبدیل پنجره لولایی به پنجره دو حالته زمانی انجام می شود که شما برای صرفه جویی در هزینه ها اقدام به اضافه کردن یراق آلات خاصی به این سازه ها می کنید، البته باید در نظر داشته باشید که ایجاد تغییرات در پنجره لولایی تک حالته و تبدیل آن به یک پنجره دو حالته هر چقدر هم با دقت بالا و ظرافت انجام شود، نمیتوان گفت که شما تمامی مزایای این پنجره ها را خواهید داشت؛ چون پنجره های استاندارد دو حالته یراق آلات و ساختار مخصوصی دارند و همین باعث می شود که ساختاری متفاوت با پنجره های لولایی داشته باشند.

پنجره های دوحالته از نظر عایق بودن در برابر صدا و حرارت بسیار قوی هستند، به خصوص زمانی که شما از پنجره های ترمال بریک استفاده می کنید مزایای این پنجره را می بینید. چفت شدن این پنجره ها با استفاده از اسپانیولت و زاماک انجام می شود، زمانی که شما این پنجره ها را می بندید قطعه‌ای استوانه ای شکل بر روی اسپانیولیت به داخل زاماک می رود و به این صورت پنجره به صورت کاملا محکم بسته می شود. در این پنجره ها اسپانیولیت و زاماک در سه ضلع لنگه ای که باز می شود قرار می گیرد، این در حالی است که در پنجره های تک حالته این یراق آلات فقط در راستای باز و بسته شدن پنجره قرار دارند.

برای دوحالته کردن پنجره شما باید قسمت باز شو پنجره را از لولا خارج کنیم، اسپانیولیت تک حالته را با نمونه دو حالته تعویض کنید و زاماک را به تعدادی که گفتیم در ضلع های مورد نظر نصب می کنیم. در مرحله آخر لولاهای تنظیمی را در محل مناسبی که مد نظر داریم نصب می کنیم. در ضمن برای تبدیل پنجره تک حالته به دو حالته باید در نظر داشته باشید که این کار را باید فردی با تجربه انجام دهد تا محل نصب یراق آلات جدید را با توجه به تجربه قبلی خود مشخص کند.
البته نکته ای که در ابتدا گفتیم را فراموش نکنید که این پنجره ها نمیتوانند برای شما گزینه خوبی باشند و بهترین کار این است که از ابتدا یک پنجره دو حالته آلومینیوم متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین محصولات
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟