مدل سازی سه بعدی و نمونه سازی سریع در مطالعه نمای جدید

هر پروژه نتیجه کار تیمی و استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای نوآورانه است. مدل تولید ما مهندسی پارامتریک و رویکرد تفکر طراحی را ادغام می کند.

ما به لطف فناوری های مدل سازی سه بعدی و نمونه سازی سریع قبل از اکستروژن پروفیل ها و تست های آزمایشگاهی ، دائماً راه حل های پیشرفته ، پروفایل های جدید ، سیستم های جدید ایجاد می کنیم. در حال حاضر 11 سیستم دارای گواهینامه مبتنی بر 210 قالب مختلف ، طراحی و متعلق به Zanetti داریم.
با تشکر از دانش ما ، ما قادر به توسعه ، صدور گواهینامه و ارائه یک سیستم نمای جدید در عرض 8 هفته هستیم.”

نوآوری MES 4.0

سرمایه گذاری قابل توجه در ماشین های اتوماتیک و همچنین در MES ، شرکت ما را قادر می سازد تا کل فرآیند تولید را به طور کارآمد مدیریت کند.

در زمان واقعی ، هر مرحله ساخت را می توان ردیابی ، تحلیل و اصلاح کرد تا به زمان تحویل احترام بگذارد. هر یک از قطعات تحت تولید یا نصب ، مطابق با نیازهای پروژه شناسایی ، ردیابی و تحت کنترل شدید کیفیت قرار می گیرد.

تأمین کنندگان ما یک عنصر کلیدی برای زنجیره ارزش ما هستند. آنها کاملاً در سازمان ما ایجاد می شوند و سیستمی را پشتیبانی می کنند که کاملاً از مشتری پشتیبانی می کند.

توسعه پایدار و اقتصاد دایره ای

در چند سال گذشته Zanetti مدل سازمانی را متمرکز بر دستیابی به پایداری محصول اتخاذ کرده است. فناوری و نوآوری ما با افزایش صرفه جویی در انرژی و بهبود عملکرد به منظور افزایش دایره عمر محصول و کاهش هزینه های نگهداری نیز انجام می شود.

به لطف فرآیندهای دقیق انتخاب و بازیافت ، امروزه 50٪ از آلومینیوم موجود در پروفایل های ما از مواد بازیافتی پس از مصرف مصرف می شود. هدف ما تا سال 2022 رسیدن به درصدی از 85٪ آلومینیوم بازیافت شده در نمای ما است

Pergine Valsugana (TN) – ایتالیا

بیایید و به ما مراجعه کنید ، ما خوشحال خواهیم شد که به تمام سوالات شما پاسخ دهیم و شرکت ما را به شما نشان دهیم

خدمات نگهداری ، ارزش های ما

تعمیر و نگهداری توسط شخصی که پنجره را می شناسد.ما آن را طراحی ، تولید و نصب کرده ایم
هر محصول داستان خاص خود را با ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگران دارد. بدون چنین اطلاعاتی ، سرویس نگهداری به درستی اجرا نمی شود.

ما از پنجره هایمان مراقبت می کنیم.ما احساس می کنیم پنجره های شما هنوز متعلق به ما هستند.
اجرای نما ، روکش یا پنجره باعث افتخار ما می شود. به همین دلیل ، ما می خواهیم مسئول نگهداری از ویندوز شما باشیم.

در دسترس بودن لوازم جانبی حتی پس از 30 سال.قطعات یدکی اصلی در چند روز تحویل داده می شوند.در انبار ما دسته ، لولاها و واشرهای مشابه 30 سال پیش را داریم. از سال 1994 هر پنجره با اطلاعات دقیق کامل کدگذاری شده است. ما بلافاصله می دانیم چه مشکلی ممکن است داشته باشد یا لوازم جانبی ممکن است نیاز داشته باشد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟